med rynk på näsan.

 
 
 
Jag är ledig och det är pissväder ute. Efter frukosten brukar jag gå ut en promenad, men det regnade så mycket att jag tänkte nej tack, jag väntar allt lite! Men det slutade inte regna alls, så till sist gick jag ut iallafall med lätt rynkad näsa. Måste man gå ut då när det regnar? kanske en del undrar. Ja, enligt mig måste man det. Sitta inomhus blir ingen lyckligare av, åtminstone inte jag. Sitta still för länge tycker jag är ren tortyr och idag behövde jag en promenad extra mycket. Jag är dödligt trött efter att ha jobbat natt men jag blir inte det minsta piggare av att bara sitta i soffan och se på teve! Jag måste göra något! Så nu ska jag göra mat och sen ta en tur in till stan och roa mig. Åh, egentligen är jag så himla sugen på thaimat men nej, idag får det bli husmanskost hemma, Imorgon ska jag träffa en vän i stan, jag kanske kan övertala (hota) henne att äta thai? Ja hurra!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0