under bar himmel.

 Inatt gjorde jag något jag inte gjort sen jag gick i scouterna, jag sov under bar himmel! Det var inte min idé (jag är så gammal att jag gillar sängen) utan Lottas. Hon tyckte att vi skulle ligga och se på stjärnfallen. Så efter lite övertalning släpade vi ut madrasser och täcken på altanen! Och visst var det faktiskt riktigt mysigt. Man sover liksom väldigt gott utomhus! Det var ganska kallt och fuktigt på natten, men under täcket var det gosigt. Så nu är jag frälst och funderar på att flytta utomhus om nätterna! Fast det får nog bli när jag är i Ornunga, för det kändes tryggt att sova uppe på altanen. Inga älgar och sådär. . . 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0