vaken.

Åh vad det var skönt att gå och lägga mig igår kväll och sova hela natten - istället för att jobba! Nu har jag jobbat tre nätter i rad, och det gick okej. Jag har lyckats hålla mig vaken och jag har somnat så himla gott strax efter åtta på morgonen. Det har inte alls känts fel att gå och lägga sig så, för jag har varit så himla trött att det bara var fantastiskt skönt att sova. 
 
Men ändå, sova på natten och vara vaken på dagen är bättre. Igår vaknade jag halv tre på eftermiddagen, men det var ändå inga problem att somna igen strax efter elva. Och idag gick jag upp klockan sju och njöt av morgonen istället för att sova bort den. 
 
Jag tror säker att jag kommer att överleva dom här två månaderna med nattjobb. Men oj vad jag kommer njuta av nätterna när jag får sova!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0