tidig julafton.

God morgon och god jul! 
Jag är uppe tidigt för att hinna ha julafton i lugn och ro så länge som möjligt innan jag ska åka och jobba. Jag har ätit frukost nummer ett och tittar klart på Mysteriet på Greveholm och Sunes jul. Snart ska jag gå ut och gå en promenad innan frukost nummer två hos Ms föräldrar. Då blir det julklappsutdelning! 
 
Sen hoppas jag hinna slappa en stund innan jag ska äta jullunch med sill och rökt lax (just det, gravad blev det ju . . . ) och ris ala malta. Då hoppas jag att jag har fått i mig tllräckligt med energi för att orka jobba! Jag håller tummarna för att det blir två bra pass, dom senaste veckorna på jobbet har varit tuffa. . . Nog är man värd lite julefrid?
 
Imorgon efter jobbet åker jag äntligen till Ornunga för att fira jul. Så jag längtar!  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0