torsdag.

Idag har jag känt mig sliten men grejat massa ändå - så resultatet är att jag nu känner mig helt död. Jag antar att det kan vara någon biverkan av influensavaccinet jag tog häromdagen och ingenting värre. En förkylning till exempel.
 
Så alltså, trots det har jag städat, gått promenad, tvättat sängkläderna, gjort tre sorters julgodis och sprungit strandpromenaden. Men lugn, jag har legat i soffan och läst i en hel timme och dessutom tillfört kroppen en hel del julgodis. Åh så gott det är! 
 
Men! Jag glömde dagens roligaste, jag åkte till stan och köpte en barnvagn! Det hade jag inte alls planerat att göra än, men när kollegan på jobbet sålde sin Brio Go Next (typ den enda vagnen jag faktiskt sett på och kört) så självklart var jag tvungen att slå till. Verkligen lyckosamt! Jag är sjukt nöjd och det känns deppigt att vagnen inte får plats härinne utan får stå i svärföräldranas förråd till i vår. . . 
 
Nej vars, så blev jag akut kissnödig igen. Ack vad jag längtar efter sängen sen.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0