få drömma.

Några saker jag ser fram emot i nästa hus:
 
1. En tvättstuga (även kallad klädvård i huskataloger). Jag är nedrigt trött på att springa ut och in och ner till källaren.
2. Ett nytt, fläckfritt kök med lackerade skåpsluckor och inga silverfiskar. Även om dom ger en extra krydda till maten. . . 
3. En riktigt hall där man får plats att komma hem. 
4. Garderober!
5. En köksfläkt. Jag luktar bacon minst en vecka efter att jag har stekt det. 
6. Inga gamla minnen, bara nya! Med dörrar som är mina och som jag får smälla i så mycket jag vill!
7. Inga myror som kommer upp från springor i golvet. Det är nog det viktigaste!
 
 
Ps. Jag är inte otacksam för det jag har, jag ser bara väldigt mycker fram emot att kanske få dom här sakerna. Man kan väl få drömma liksom!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0