födelsedagsfirande ett.

Sådär, nu kan det räcka med att fylla 25, jag har redan fått det mesta på min korta önskelista - en ny torkställning, garn och massor av rosa grejer! Jag firade med Ms familj ikväll, så jag antar att jag får fira lite med min familj också såklart! Det blir nästa helg. Jag fyller år på onsdag, så det passar bra att fira helgerna två. 
 
 
 
Förresten så var det riktigt nyttigt och upplysande att bjuda en större skara (åtta personer) på mat för första gången. Jag insåg att jag hade varken tallrikar eller glas så det räckte, så det fick jag snällt inhandla. Igårkväll när jag dukade upptäckte jag dessutom att jag inte hade matchande bestick i rätt antal. Det var ju praktiskt, jag måste önska mig en present av mina kusiner och det blir ju bra att önska sig bestick, det är väl en vettig present? Med tanke på att jag hade ångest över att jag innan inte vkunde komma på något vettigare än rosa strumpor. . .
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0