fredagskväll.

Viken trevlig dag jag har haft! Syster Lotta är hemma i helgen och hälsar på, men jag jobbar såklart i helgen så vi fick ses idag. Jag mötte alltså Lotta, mamma och mormor på caféet och så umgicks vi medan vi fikade, shoppade och åt sushi. Det var det, men vi ses snart igen när både Lotta och Maja kommer hem för att fira min stora dag!
 
Nu ska min fredagskväll snart börja. Jag ska bara vila bort hållet i sidan först, sen in i duschen och efter det laga spenatsoppa. Spenatsoppa en fredagskväll, jag känner mig fasligt vuxen. Sen börjar fredagskvällen tror jag. M är borta, så jag ska sätta på någon film som bara jag gillar. Jag har det inte piss alls. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0