lyckliga dagar.

Åh vilka bra lediga dagar jag har haft! Jag hade både fått med mig syster Stina på en springtur och gått promenad med mormor plus hund. Det har blivit flera mil på grusvägar och stigar i skogen och därför har jag fikat minst tre gånger om dagen. Frisk luft och motion gör en väldigt fikasugen liksom! Förutom det har jag läst alla mammas nya inredninstidningar, zappat bland alla tevekanalerna, provat mina gamla klänningar från gymnasietider (och jag fick på mig dom!! Om jag höll andan!!) och bara varit väldigt lycklig. Det kom till och med fram lite sol!
 
 
 
Som alltid när jag kommer tillbaka hit från Ornunga så har jag väldigt mycker energi och jag har alltid nya idéer som jag måste genomföra - genast! Sist möblerade jag ju om verandan, idag packade jag ner massor av kläder och klänningar som inte passar längre och ställde i garaget i väntan på andra (tjockare) tider. Känslan av att städa, rensa och slänga är så himla skön. Ååååh vad jag önskar att min ihopbo kunde inse det. . . ! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0