min tur!

 
 
Igårkväll när jag kom hem satte jag igång att ändra om på verandan! Jag hade bestämt att ett gammalt åbäke till fåtölj skulle bort, och in med min fina istället! Den gamla fåtöljen stod på sin plats när vi flyttade in för över tre år sen, och jag ville nog helst att den skulle ut med en gång för den var förskräckligt ful. Men M ville ha kvar den av nostalgiska och sentimentala skäl. Av godhet gick jag med på det till sist och de senaste åren har jag gjort det mesta för att dölja den. Med plädar, kuddar, lakan, bordsdukar. Men det gjorde mest att det kändes som fåtöjen tog upp hela rummet. Eftersom jag för det mesta får alla inredningsidéer när jag är hemifrån, så bestämde jag att nu är det nog! Jag har har varit snäll och förstående i tre år, nu är det min tur att få det som jag vill ha det. Åbäket åkte upp på logen! Och så här fint blev det.
 
 
 
Här är ett av mina tragiska försök att täcka över. Slut med det!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0