bitterheter.

Jag sitter och tänker bitterheter. Som att
1. Det är halt ute och ändå får vi in massor av patienter som ramlat och brutit sig inomhus. 
2. Katten spyr på mattan och pricker in den vita randen istället för en av dom mörkrosa. Så onödigt.
 
Ja allså. Efter fredagskvällen och denna förmiddagen på jobbet har jag huvudvärk, det är inte så konstigt. Jag känner inte direkt att jag har en fritid just idag, utan jag rehabiliterar kan man säga. I soffan, med kolhydrater. Jo, jag ska gå en promenad och jag ska duscha, men sen nada mas ikväll. M är i Halmstad över natten, och tur är väl det, för jag tror inte det hade gått att ha en trevlig konversation med mig.
 
Tack, nu har jag klagat bort lite huvudvärk!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0