fredagskväll.

Jag är inte den som låter bli att njuta av en fredagskväll på egen hand! Å andra sidan hade M och jag aldrig hängt ihop så här länge om jag inte hade gillat att vara ensam. . . Men iallafall, det är ju inte varje vecka han sover borta! VIlket är lika med att jag får en hel kväll själv plus får sova själv! Det är trevligt att sova själv ibland, tycker jag, man sover på ett helt annat sätt. M råkar nämligen vara en sån som pratar i sömnen och trängs. . . 
 
I eftermiddag har jag tagit en powernapi fåtöljen och sprungit en sväng (i regnet, usch fy!) för att ladda upp inför kvällen. Jag vill ju inte somna framför teven vid nio precis, det vore förargligt. Snart ska jag äta god kvällsmat. När jag var i affären kunde jag inte bestämma mig för om jag skulle köpa en laxbakelse eller göra pommer med buffalo wings, så jag bestämde mig för att äta båda! Det var tur att jag köpte laxbakelsen också, för der var typ tio pommes kvar i frysen. Så det blir en bra måltid!
 
Och till efterrätt blir det popcorn, te och virkning. Hurra, vilken kväll! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0