i en värld där ingen

Åh vad jag skulle vilja leva i en värld där ingen sport visas på teve. Helst inga finska nyheter heller, om vi nu bara pratar teve. Gärna inget på danska heller. 
 
Jag har försökt ha en trevlig ledig dag, men det är svårt i den här januari-stämningen som råder i mitt sinne. Träligt, smutsigt, tråkigt. Jag försökte muntra upp mig genom att baka en kladdkaka, men jag tyckte inte det var gott. Kanske åt jag för mycket smet. . . Tur är att jag inte är deppig på ett Bridget-Jones-bara-ligga-i-soffan-sätt, utan jag känner faktiskt för att röra på mig, springa och gå några mil helst. Och sen äta kladdkake-smet, förstås. 
 
 
(Ja, jag vet att barnen i Afrika har det värre än jag).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0