när man kammar till sig!

Efter att ja jobbat nästan precis alla mellandagar så kändes det väldigt trevligt med lite avbrott i vardagen. Ms mor (och min fikakompis) fyllde jämna år, och det firades i en herrgårdsliknande byggnad mitt ute i ingenstans. Ja, alltså, egentligen var det utanför Trollhättan, men mina geografiska kunskaper är väldigt begränsade så jag var osäker på om vi ens var kvar i Sverige! Iallafall, på Herrgården åt vi fin middag, klädde upp oss (och kammade mig), drack vin, sov i vita sängkläder och åt världens bästa frukost. Det var väldigt trevligt, men det var grädden på moset efter allt jobb och nu är jag dödligt trött. . . Tänk om jag kunde få sova i en vecka!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0