rund matta.

 
 
Min runda trasmatta blev klar till sist! Det var ett himla slit att få den rund och platt. Jag fick repa upp och göra om ganska mycket och jag har ungefär träningsvärk i handen. Virka med trasor är mycket mer ett träningspass än vanligt garn. . .  Iallafall, nu är bara frågan var jag ska ha den? Allra helst vill jag ha den inne på toaletten, men vårat toalett-utrymme är väldigt litet och jag vill inte ha mattan för nära själva toaletten. Manliga människor, ni vet, och deras sätt att kissa. . . Nej, det går inte, där kan mattan inte ligga. Så för tillfället får mattan ligga under bordet på verandan. Tills större badrum kommer. 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0