stanna hemma och virka!

Min virkinspiration har varit låg ett tag och jag fick ungefär tvinga mig att börja ett projekt igen. Virka är bra för min hälsa, speciellt den mentala delen. Så i helgen gjorde jag den här kaninen. Jag brukar virka mycket i Ornunga, för där behöver jag ju inte göra annat tråkigt. Dessutom var det stickcafé i kyrkan i lördags, och dit gick jag såklart med mormor. Massor av garn och fika, that is my heaven typ
 
 
 

När jag kom tillbaka hit igår eftermiddag påbörjade jag en virkar trasmatta. Jag rev tygremsor i höstas men det projektet fick vänta för alla julklappar. Men nu har jag snart en fin matta! Och som vanligt önskar jag att jag kunde få stanna hemma och bara fortsätta virka. . . 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0