ansiktsuttryck.

Mina känslor och ansiktsutryck har varit lite upp och ner dom senaste dagarna. Se här:
 
 
Så här såg jag ut och kände mig i fredags klockan halv tre på eftermiddagen när mina kollergor
firade semester medan jag skulle jobba cirka tre pass till. Den känslan sög!
 
 
 
Men på lördagen kände jag mig lite gladare när en gammal, gammal farbror lovade mig
att jag var förtjusande snäll. Det var gulligt sagt! Det är alltid roligt att höra att man är förtjusande snäll.
 
 
 
Och så här såg jag ut, och kände mig, klockan 21:43 igårkväll när jag var på väg ut från sjukhuset för sista gången på fyra veckor. Jag har aldrig varit med om ett jobbpass som gått såååå lååååångsaaaamt som igår. Men hurra, nu har jag semester! Det sjöng jag för mig själv hela vägen hem i bilen. Semester, semester, hurra hurra för mig! 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0