en varm dag.

 
 
 
Idag har det varit varmt igen och jag har kunnat njuta av det, för jag är ledig! Dessutom är jag i Ornunga och njuter därför extra mycket. Inget är som Ornunga på sommaren tycker jag. Fast jag är väl inte så värst berest, så vad vet jag, det finns säkert massor av finare ställen. Men för mig duger det gott att åka på semester hit,  endast fyra mil bort. Och så länge det duger så är det ju billigt och bra!
 
Systrarna och jag har inte orkat med mycket annat än att bada två gånger nere vid sjön och äta jordgubbspaj med glass. Annars har vi bara latat oss, förutom en promenad framåt kvällen.  Imorgon är jag sugen på att åka på loppis borta i skogen. Japp, jag är på stort semesterhumör och bönar och ber att dom här två sista veckorna ska gå snabbt och gärna smärtfritt också. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0