När det regnar.

Det är ingen idé att deppa över regn och trist väder! Det är bara att njuta av det! Det gör jag genom att ta på mig regnjacka och gå en promenad i regnet - och sen komma in igen och njuta av att vara inomhus! Inomhus kan man göra trevliga saker som att virka, läsa, titta på Saltkråkan på svtplay, baka chokladbollar. . . Och så vidare! Man kan även göra mindre roliga saker som att damma, städa kylskåpet och rensa i byrålådor. Visst är det roligare när solen skiner, men det skulle nog kunna vara regn i 14 dagar till utan att jag skulle behöva ha tråkigt. Egentligen. 
 
Dessutom blir mitt hår gulligt lockigt när det regnar! Tänk att få en ny frisyr bara tack vare vädret, himla billigt och skonsamt för håret. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0