rosa gardin,

 
 
 
Skåda hur fint det blev i stugköket med nya gardiner! Dessa i rosa sydde jag av en virkad löpare som jag köpt på loppis, det var lätt som en plätt. Desto tråkigare var det att sy om en gardinlängd i spets till två kappor, det finns ju inget att sy i liksom. Men såklart måste det finnas spetsgardiner i en sommarstuga! Nu tar jag semester från gardintillverkning i en vecka, sen ska jag fixa resten av fönstren också! 
 
 
På tal om kök och sånt, så var M och jag på Vedum Bad & Kök i just Vedum idag. Inte blev jag mycket klokare av det! Det är så många val att göra. Färg på köksluckor? Bänkskivor i trä eller laminat? Vilka handtag? Och hur ska badrummet se ut?? Jovars, det kan jag fundera på!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0