uppiffning!

När man har skaffat sig en sommarstuga måste man såklart piffa upp den! Det riktigt kliar i mina fingrar när jag ser alla tomma ytor och väggar. Dock kommer vi ju få lägga massor av pengar på vårat hus vi ska bygga, så särkskilt många ören kan vi inte spendera på stugan såklart. Men man kommer långt med loppis och andra grejer man har i skåpet. I dag piffade jag till det med trasmattor jag hade liggande, ett par konstgjorda blommor, några vykort - och virkat såklart! Det gjorde skillnad tycker jag! Nu längtar jag efter att mina gardiner ska bli klara . . .Och det kanske tar ett tag eftersom det är jag själv som gör dom. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0