första badet!

Idag gjorde jag det, jag badade! Det var hur härligt som helst, äntligen lite sommarkänslor. Visst var det huttrande att gå i, men när jag doppat mig var det perfekt!
 
Den här vackra utsikten hade jag inte när jag kom. Då satt det en barnfamilj, varav tre barn och cirka sju uppblåsbara badleksaker, precis intill vattnet. Dom faktiskt blockerade vattnet. Jag kan inte låta bli att tycka det är oartigt. Det är en liten "badplats" men jag tycker ändå man får sätta sig så att andra folk kan gå i vattnet. Särskilt idag när det faktiskt fanns gott om plats! Precis när jag tänkte gå i ändå och demonstrativt trampa någon på tårna eller huvudet så hörde jag mamman säga: nej nu är det dags att gå upp och åka hem! Aldrig har jag hört ljuvare ord. Det tog väl en sisådär kvart för dom att komma iväg efter det, men sen gick jag i och badade! Och njöt av ensamheten förstås. 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0