gnälligt om semestern.

Jag längtar efter semester så det det är plågsamt. Två och en halv vecka kvar, jag undrar om dom nånsin kommer ta slut. Att jobba imorgonkväll känns oövervinnligt tråkigt. Jag vet att dom här känslorna försvinner så fort jag är på jobbet, det är när jag är hemma som jobba känns pest. Vi har ju slagit ihop våran avdelning med kirurgen under sommaren, och det går faktiskt åt mer energi att jobba när  allt inte är som vanligt. Att jobba inne på åttan som man brukar känns lätt som en plätt just nu. . .
 
Det är galet vad jag klagar, det har ju faktiskt gått ganska bra att jobba inne på kirurgen hittills. Men det känns klagigt och gnälligt inuti mig och det måste ut! Jag vill ha semester nu! 
 
 
(Det här inlägget ska jag läsa och njuta av den dagen jag får semester!)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0