leva på tro.

Jag kan inte tro annat än att jag ska vara ledig imorgon. Jag måste leva på den tron. Jag har jobbat extrapass och 6 dagar i rad, så jag är trött och väldigt sugen på att greja hemma. Fast inte städa och tvätta, blä. Jag vill. . . Ja, vad vill jag? Helst skulle jag vilja ligga och sola och bara läsa! Tänkt om det kunde bli sån värme.

Men imorgon eftermiddag får jag finbesök av en vän och hennes två barn. Som är väldigt små, det gillar jag. Det känns längesen jag umgicks med småbarn och bebisar, men väldigt nyss som mina syskon var typ 6-7 år. . . Och det var ganska fasligt minns jag! Men småbarn och bebisar är ju underbart!

Så ja, jag ser fram emot min lediga dag. Jag tror att jag ska få behålla den!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0