på andra sidan stängslet.

Nu är jag hemma i Ornunga på lite semester. Jag planerade in en semesterdag idag för längesen och jag kunde inte ha lyckats pricka in det bättre! Bästa vädret och alla systrarna är hemma.
 
Syster Lotta ska ju vara hemma från Uppsala hela sommaren och har därför skaffat sig två sommarhästar på bete att fördriva tiden med. Ikväll följde jag med och hälsade på dom. Jag känner mig inte precis bekväm i närheten av såna stora djur och höll mig därför på tryggt avstånd på andra sidan elstängslet. När jag hade sett att pollarna verkade snälla och rara och inte bitit någon av mina systrar vågade jag gå in. Och hästarna var ju faktiskt ganska mysiga! Mjuka och lena. Men aldrig i livet att jag skulle våga sitta på en, det är långt bortom min gräns för det passande.  
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0