en perfekt ledig dag.

Jag har haft en perfekt ledig dag faktiskt. Solskenet gjorde allting jag gjorde väldigt trevligt. Jag gick upp tidigt för att hinna ha en lång ledig dag och hinna inte göra något så mycket som möjligt. Självklart var jag tvungen att städa och tvätta som alla andra gånger jag är ledig, så det fick jag gjort så snabbt som möjligt. I förmiddags, när det ändå var kyligt, åkte jag in till stan med mina födelsedagspengar och köpte garn! Jag köpte annat också, men garnet var viktigast. Åh vad mycket garn jag har! 
 
Men eftermiddagen var bäst, jag satt ute i mitt hörn i flera timmar. Fikade skamlöst många kakor och fick äntligen sträckläsa. Alltså, såna här dagar önskar jag nästan att jag kunde vara hemmafru. . .  
 
Nu för tiden är det ljust igen när jag är ute och springer/går på kvällen. Det är underbart med vårkvällar, men jag får nog vänja mig vid att stöta på folk när jag är ute. I vintras när jag var ute med pannlampan var jag ganska ensam och det älskar jag. Det är kanske inte helt hälsosamt, men ibland är det så skönt att känna det som att jag är helt ensam i världen! 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0