lördagskväll.

Förra lördagen efter jobbet var jag oförskämt pigg, jag både bakade bröd och sydde ett kuddfodral. Jag tror till och med att jag var ute på en springtur på kvällen. Idag är jag långt ifrån på det humöret. Jag har tillbringat väldigt mycket tid i fåtöljen, nästan så att jag måste kolla att jag inte fått några liggsår. Jag var så galet trött på jobbet att det gjorde ont i hela kroppen och jag fruktade att jag blivit smittad av influensa. Men jag tror inte det, jag har tydligt förbättrats efter en eftermiddag och kväll med alvedon, tupplur, koffein och rejält med snabba kolhydrater. 
 
Klockan är snart tio och jag tänker gå och lägga mig som en ordentlig flicka. M snarkar redan, han har också haft en lång dag tydligen. Vi är inga kvällsmänniskor någon av oss, där är vi iallafall lika!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0