lycka, nya skor!

Idag köpte jag nya joggingskor. Min högra lilltå viftade ut från mina gamla. Det hade jag aldrig trott om mig själv, att jag skulle slita ut ett par joggingskor! Men det gjorde jag och då får man köpa nya. Det blev ett par nya rosa, förstås. Fina och sköna. Dock var jag med om en förarglig grej i samband med köpet. I födelsedagspresent fick jag ett presentkort på Intersport och det tänkte jag använda till skorna. Så därför åkte jag till stan i dag med presentkortet överst i väskan. Inköpet av skorna var snabbt avklarat och sen kikade jag runt i andra affärer. Och plötsligt kom jag på, vafan, jag glömde betala med presentkortet! Jag betalade glatt med mitt eget mastercard! Dyra skor! Uschligt förargligt. Jag funderade på att gå tillbaka till affären och förklara läget, men då skulle jag bara få kontanter tillbaka. Jag gillar inte kontanter. Jaja, nya skor skulle jag köpt i vilket fall så nu får jag väl använda presentkortet till något riktigt onödigt. Det går väl bra det också!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0