en kolonilott.

Åh vilken trevlig ledig dag! I eftermiddags träffade jag Lena, Lisa och bebis Melker hemma hos Lena. Hon hade gjort skamlöst gott fika som jag utan att skämmas lassade i mig medan dom andra två var distraherade av bebisen. Bebis, fika. . . det är ett svårt val! Men eftersom jag inte tror att tre personer ska gulla med en bebis samtidigt, så hängav jag mit helt enkelt åt fikat en stund. Och så pratade vi förstås! Det är så skönt att få prata av sig ibland och berätta om allt roligt och tråkigt som händer på jobbet. Och annat förstås.
 
När vi fikat klart och bebis Melker började bli rastlös, gick vi en promenad till Lenas nya kolonilott borta i Nolhaga. Åhh vad mysigt!! Om jag hade bott i lägenhet hade jag absolut köpt en egen kolonilott, det är himla charmigt. Det passar nog Lena perfekt och jag får hälsa på!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0