social helg.

Den här helgen har jag varit ovanligt social! Igårkväll var jag hemma hos min fina vän Lena på ett försenat 50-årsfirande. Lena och jag pluggade till sjuksköterska samtidigt och hon är en himla underbar människa. Vilken lycka det var när hon började jobba på min avdelning! Men lyckan blev kortvarig, nu har hon lämnat avdelningen (och mig) och ska jobba i hemsjukvården istället. Detta är sorg. Men jag ska försöka överleva ändå, för vi kommer ju ses ändå såklart! Detta blev visst en liten utsvävning, det jag skulle säga var att det blev en väldigt trevlig lördagskväll. Massa god mat och trevlig stämning och jag skrattade åt gamla Lena-minnen så jag fick ont i magen! Det är inte ofta något lyckas hålla mig intresserad och vaken efter klockan elva på kvällen minsann. 
 
I dag har jag också varit social som sagt, Hannah och jag träffades vid Maxi och sen gick vi runt Gerdsken, det är en mysig promenad. Efter det blev det fika och en tur inne på Vimpeln. Så jag har haft en ovanligt trevlig helg! Men jag har förstås hunnit städa och tvätta också. Vad vore ledighet utan det liksom?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0