drömma framåt i tiden.

Idag är det precis fem månader kvar tills bebisen kommer (om den vill komma på rätt dag förstås) och alltså tre månader tills jag får gå hem från jobbet.
 
Jag längtar efter båda händelserna förstås, men eftersom tre månader kommer fortare än fem månader så fokuserar jag på det. Jag föreställer mig att det kommer bli så himla skönt att få vara hemma! Men det vet jag förstås inte, det beror väl på hur man mår antar jag. Men om jag mår bra kommer jag nog ha jättekul! Sova ut varje morgon och göra skojiga saker. Hänga i Ornunga och köpa alla roliga bebisgrejer. 
 
Nejvars, jag är inte det minsta sugen på att jobba långhelg in this moment. Just nu är det så slitsamt på jobbet dessutom. Åh, jag bara drömmer mig framåt i tiden. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0