så pass svårt.

Hur svårt kan det vara att uppföra sig som en perfekt pojkvän och blivande fader mot sin gravida flickvän? M tycker det är jättesvårt. Han upplever att allt han gör blir fel i mina ögon och att han bara får skäll. Han tycker inte alls att det är en lätt uppgift att vara en perfekt pojkvän och blivande fader.
 
Hallå, men det är det? Jag begär inte mycket. Dom enda krav jag har på honom är att han alltid gör precis som jag säger, frågar mig om lov om precis allt innan han planerar något i sitt liv och sist men inte minst tycker att allt är himla oviktigt förutom jag. Om han gör precis detta skulle han aldrig få skäll!
 
Det verkar vara så typiskt män, särskilt M, att uppföra sig som det värsta offret. Bara massa snyft och gnäll. Åh vad jag tycker synd om dig, M - INTE!!!!


Kommentarer
Lotta

Hahahahahahaha låter ju superenkelt

2015-11-05 @ 23:28:25
URL: http://hastahagarochskit.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0