råtthunden.

 
 
 
 
Om Lottas på Bråkmakargatan Bamse är en grisbjörn så är det här nog en råtthund! Men ganska gullig iallafall. Dock är den inte längre i min ägo, utan har tillsammans med en virkad kanin flyttat hem till två små flickors hem. Där ska dom nog trivas!
 
Så jag har haft en väldigt mysig eftermiddag hemma hos min vän Linda och hennes flickor, nu har jag mycket mer energi! Under den här natt-perioden har det blivit väldigt begränsat med jämnårigt umgänge för min del, så åh vad kul det är att träffa folk! Dessutom smällde jag i mig massa fika, det höjde nog energinivån en del också. . . 
 
Imorgon ska jag gå upp tidigt för första gången sen semestern, men jag ska försöka njuta av det för det ska bli så kul att jobba dag igen!
 


Kommentarer
Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

så söt

2015-10-08 @ 19:15:39
URL: http://domkallarmighannes.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0