spy en dag i taget

Jag. Är. Så. Trött. På. Att. Spy. 
Seriöst, jag köper symptom/krämpor som trötthet, humörsvängningar, halsbränna, foglossning och växande mage MEN jag köper inte att man ska spy varje dag i flera månader! Det finns liksom inget logiskt med det, varför? Vad är poängen och meningen? Att klaga över krämpor när man är på smällen och lycklig är säkert förbjudet, men kom igen, spyor måste man väl få gnälla på?
 
Jag trodde spyorna skulle gå över när jag slutade jobba natt, men icke. Dom fortsätter. Morgon och kväll, ibland mitt på dagen också. Det har brustit blodkärl i mitt ansikte, så våldsamt spyr jag. Jag spyr på jobbet, på promenaden och när jag parkerar bilen. 
 
Det enda sättet att överleva detta är att ta en dag i taget. Om jag hade vetat i vecka sju att jag fortfarande skulle spy tio veckor senare hade jag nog brutit ihop. Om jag skulle få veta nu att jag kommer spy om tio veckor också så skulle jag definitivt bryta ihop. . . Så, jag lever och spyr en dag i taget. Imorgon kan vara en bättre dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0