en dag i stor stad.

Idag har jag varit i stora staden Göteborg med mamma, Maja och Lotta! Lotta är hemma från Uppsala och Maja tog tåget från Halmstad, så träffades vi allihopa! Det var riktigt trevligt, men man kommer allt hem betydligt fattigare och med ömma fötter. 
 
Jag blir lika sur på mig själv varje gång jag har varit i Götebord, särskilt när mamma varit med. För jag har verkligen uselt lokalsinne när det gäller Göteborg. Jag kanske hittar till Kungsgatan från Nordstan, kanske. När mamma är med brukar vi gå en sväng till Haga, men tror ni att jag lägger på minnet hur vi tar oss dit? nej, jag har fortfarande ingen aning! Jag suger verkligen på geografi!
 
Förresten så skrattade vi systrar när vi såg varandra. Vi gillar visst jeansjackor! 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0