en dålig grej.

 
 
 
Idag insåg jag att det antagligen var sista gången i år som jag kunde låta sängkläderna hänga ute och torka. Solen kommer knappt upp över träden för att skina på min torkställning. Det var en vemodig insikt, för jag älskar när sängkläderna doftar sol och vind istället för torktumlare! Jag tycker många saker med hösten är bra, men att man inte kan torka tvätt ute är en dålig grej! 
 
Men en bra grej med hösten då? Jo, jag kanske kan få sova med öppet fönster och ändå vakna på morgonen utan att behöva stirra in i en långbenspindel på väggen. Usch. Fast på vintern kanske det iförsig är för kallt att sova med fönstret öppet? Jag minns ej. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0