nya och nygamla skor.

Igår i Göteborg blev temat på shoppingen skor för min del.Först och främst ville jag ha ett par sköna sneakers, och det hittade jag minsann redan i första affären jag var inne i! Dom ställde jag raskt undan och gick och hämtade innan vi åkte hem. Åh vad jag längtar efter att gå en sväng i dom! Dom är alldeles precis lagom mycket för stora, så att jag kan vifta lite på tårna. 
 
 
 
Skor nummer två var inte ett lika nödvändigt och planerat inköp, men vad ska man göra när man springer på ett par snygga, använda och också precis lagom stora Timberland? Till halva priset på Beyond Retro! Nej, dom blev jag därmed tvungen att ha! 
 
 
 
Så nu är jag välskodd till vintern tack vare mig själv! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0