och så lite gnäll kanske.

Ikväll tog jag mig faktiskt ut på en springtur, det kändes riktigt skönt! Kanske var det höstvädret, eller så njöt jag bara av att ha tid och ork. När jag kom in igen åt jag upp pizzaresterna sen igår, hehe. 
 
Nu har jag lite ångest igen, för jag jobbar imorgonnatt igen och jobbar tre nätter i rad! Usch och fy och blä, jag vill inte det alls. Men jag antar att jag kommer att överleva ändå. . .
 
Men det märks att min kropp inte riktigt trivs med livet just nu, för ett munsår har tittat fram! Och jag är inte ens det minsta förkyld (peppar, peppar). Nej, det här munsåret talar om att jag inte trivs med att jobba natt. . . 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0