släpa sig upp.

Jag har inga problem med att sova på dagen efter att ja jobbat natt. Jag sover alldeles för gott och problemet är att ta sig upp och vakna! Det är verkligen inte lätt att vakna till när man går upp vid två-tre på eftermiddagen, jag fortsätter vara i en dvala resten av eftermiddagen och kvällen, tills jag antingen åker till jobbet igen eller gå och lägger mig. Jag har verkligen inga problem att gå och lägga mig klockan tio igen fast jag sovit på dagen. 
 
Däremot krävs det tusen ton viljestyrka från mig att först fixa mat (värma matlåda) och lite senare gå ut en promenad för att få frisk luft och hälsa. Åh, helst vill jag ju bara sitta i soffan och halvsova eller slå fjärrkontrollen i huvudet på mig själv. Fy usch vad det är hemskt!
 
Så nu räknar jag ner dagarna tills jag går tillbaka till dagpass och den normala tillvaron. . . . Och nu ikväll ska jag äta chips och dipp, det längtade jag sjukt mycket efter inatt! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0