100 procent lugnt.

Idag har jag tagit det nästan 100 % lugnt hela dagen. Jag skriver nästan för att jag inte hade någon som lagade mat eller renbäddade sängen åt mig. Men det var inte allt för ansträngande och långsamma promenader är rena rama nöjet nu när våren har kommit.
 
Så vad har jag gjort medan jag har tagit det lugnt? Jo, jag har tittat på en film mitt på dagen (!!), kollat ikapp några program på svtplay och bytt ut den trasiga lampan på toaletten. Jag tror jag kommer köra ungefär samma stil imorgon också, fast jag känner på mig att jag kommer behöva dammsuga. . . Men jag kanske kompenserar det genom att ta fram en matlåda från frysen? 
 
Det är så skönt att ha ingenting kvar på den där måste-göra-listan och bara kunna ta dagen som den kommer. Igår var jag iväg och gjorde dom sista grejerna, nämligen kopplade ur airbagen i framsätet och köpte blöjor. Så nu kan bebisen få komma när den vill, även om jag njuter av dom här sista dagarna. Jag har faktiskt känt mig väldigt bra dom senaste dagarna, jag har sovit jättegott till halv nio och inte alls haft så ont i höfterna. Jaja, jag vet iallafall att M blir glad om bebisen väntar tills efter helgen när han haft sin fotbolls-cup . . . 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0