bebissängen.

Så här blev det när jag fått i alla skruvar och bäddat bebissängen. Mysigt, även om jag kommer sakna mitt sängbord. Tur att fönsterbrädan inte är så långt bort, jag kan ha telefonen och vattenflaska där kanske. 
 
Sängen är en bedside crib som jag beställde från Jollyroom. Tur att det finns såna små varianter så spjälsängar nu för tiden! Jag har även beställt madrass, täcke, spjälskydd och sängkläder på nätet. Smidigt!
 
Väggen över sängen ser lite tom ut tycker jag, så jag ska hitta något fint att sätta upp där. Jag kanske till och med gör nya hål i väggen fast vi snart flyttar! He he. På hyllan över sängen får dom viktigaste nattamnings-grejerna stå tänker jag. Vad det är vet jag inte riktigt än, men jag har iallafall köpt ett batteridrivet ljus att ha som nattlampa. Det ska bli spännande att se hur den här hörnan ser ut om en månad eller två! Hela huset förresten. . . 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0