fint i skåpen.

Det är iallafall en fröjd att se hur städat det har blivit hemma hos mig senaste veckan. Det ligger fortfarande en del lösa grejer (tidningar, brev, strumpor osv. . . ) framme, men på djupet är det städat! Jag har både städat i skafferiet, gjort fint i mitt matlåde-skåp och torkat av dörrlister. Så nu går jag och öppnar dörrarna till både skafferiet och matlåde-skåpet och bara tittar. Så fint!
 
Snart har den här dagen gått den med. I eftermiddags bjöd svärmor på fika, jag är tacksam att hon förbarmar sig. Dagarna är långa och lika och går samtidigt så fort. Hur många dagar finns det egentligen?
 
Nu ska jag gå en promenad, och efter det vankas dusch och kvällsmat. Klockan åtta blir dagens höjdpunkt då Äntligen Hemma kommer och Elsa Billgren ska inreda barnrum. Skojigt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0