har du en slangbella?

Idag var en trevlig dag som jag fördrev i stan med Hannah. Vi åt lunch, pratade och fikade i ett par timmar. Tänk, som vi sa, att förhoppningsvis var det sista gången vi sågs innan vi har en bebis med oss. Undrar om vi kommer fortsätta prata om samma saker då? Eller kommer en bebis närvaro få oss att prata om mer mogna saker och sluta komma med citat från Bert och Dennis-filmenNej, det varken tror eller hoppas jag! Hannah och jag har känt varandra i så många år (för alltid) att vi nog aldrig kommer bli gamla och tråkiga med varandra. Tänk när vi sitter och är 90 år och fortfarande spänner ögonen i varandra och frågar strängt Har du en slangbella? (från Dennis). 
 
 
 
 
 
Jag har läst att man ska försöka planera in någon liten aktivitet varje dag och inte bara sitta och rulla tummarna medan man väntar. Det kan ju komma en bebis imorgon men det kan också vilja vänta i nästan tre veckor till. Så imorgon planerar jag att sitta ute och läsa, för det ska bli fint väder. Jag borde också planera in att städa, jag får se hur jag gör med det. . . 
 
 
 
 ps. jag åt världens godaste grej till fikat. Paj med passionsfruktscurd och maräng. jag typ dog. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0