med systrarna.

I helgen har jag umgåtts med systrarna hemma i Ornunga som båda var hemma. Det blev trångt i huset igen! Tänk när vi bodde alla fem syskon under samma tak, vilka tider. Iallafall, vi gjorde inget speciellt. Jag tvingade som vanligt med dom ut på promenad (jag vann i backarna, hehe), vi såg på Joe - Jättegorillan och åt mat och godis. Idag blev det dessutom tårta för att för-fira Kalles och Stinas födelsedagar i april, eftersom alla storasystrar nu var samlade - när händer det nästa gång kanske?
 
Det känns knäppt att det var sista gången systrarna fick se mig med mage och utan bebis. Och det var sista gången på länge som jag kunde omgås med dom helt själviskt utan att anpassa mig till någon annan. Knäpp tanke! Men jag tror vi får skojigt med en bebis också, vi har ju liksom barnasinnet kvar när vi ses . . .!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0