utsikt från mig.

Jag har blivit riktigt morgonseg av att vara ledig och hemma såhär. Idag sov jag snällt till nästan nio, det var skönt men egentligen inte min grej. Jag mår bäst av att gå upp runt klockan åtta, men det är så skönt att snooza kvar när M har försvunnit till jobbet. Dessutom tänker jag att det här med att njuta av att få sova i lugn och ro kommer bli en bristvara i mitt liv från och med snart. Så nej, jag ställer inte väckarklockan precis!
 
Jag brukar gå upp och äta frukost ganska med en gång (blä, men för att slippa illamåendet) och sen vilar jag mig i fåtöljen efter den pärsen. Typ kollar ett avsnitt Eva oxh Adam eller kanske två och läser bloggar. När det efter någon timme känns som om jag aldrig ska orka resa mig igen brukar jag gå ut en promenad. Och efter den är det snart dags för ett energigivande mellanmål!
 
Japp, så ser lediga förmiddagar ut hos mig just nu. 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0