bra måndag.

Jag kan tala om att jag var lite nervös inför den här föräldralediga måndagen, med tanke på hur mitt barn har varit i helgen (igår var hon vaken från kl ett till halv elva och vägrade ligga ner!). Det är inte helt lätt att ta hand om ett gnälligt barn som vägrar sova och inte ens vill ha nappen. 
 
Men det blev en bra måndag, trots regn. Gerda tog igen gårdagen med en sovmorgon till kl tio och sen sov hon 2,5 timme till på förmiddagen. Jag kände att jag blev lite människa igen faktiskt, det är skönt att vara människa. Och i eftermiddags blev vi bjudna på kaffe av Gerdas farmor, det var mysigt. Gerda blev riktigt bortskämd och blev sövd i vagnen inomhus! Japp, för idag dög plötsligt bara vagnen igen och inte mammas famn. . . 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0