nytt babygym.

 
Det här babygymmet har jag beställt till Gerda! Vi har ett ärvt babygym med matta hemma, men det fungerar inte med katterna. Dom har gjort det till sin privata säng, och jag orkar inte göra rent det alternativt plocka fram det varje gång vi ska använda det. Dessutom har ju Gerda fått en jättefin lekfilt av sin moster och mormor, så jag tänker att ett sånt här flyttbart gym blir perfekt till den. Jag köpte gymmet på pinkorblue.se, där fanns många fina babygym och huuuuuur mycket andra bebissaker som helst! Jag gillade att babygymmet (och många fler än just detta) är färgglatt och inte stereotypt ljusblått eller rosa. Även om jag älskar rosa och Gerda kommer få mycket sånt, så behöver inte allt vara det! Tänka sig.
 
Jag hoppas iallafall att det kan hålla Gerda sysselsatt och glad några minuter om dagen, jag själv kan nog tänka mig att ligga och fundera lite under det. . . 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0