shoppingdag!

 Idag har hela min lilla familj haft en trevlig dag i Borås. Huvudsyftet med vår utflykt var att åka till Byggmax och kika på deras grå pärlspont - den fanns dock inte inne och det var ju fail. Men struntsamma, dagen var trevlig ändå! Gerda sov i vagnen och M gnällde nästan ingenting över shoppingen, fast jag var inne länge på både Emmaus och Myrorna. Jag om någon är glatt överraskad! Hoppas det varar, för det är trevligt med shoppingutflykter. Förutom gå i affärer så åt vi mat på säkert Sveriges största buffé och fikade bakelse. 
 
På Emmaus och Myrorna kunde jag inte strunta i att köpa massor av fint till Gerda. Och jag köpte fina klänningar till mig själv också, så jag är nöjd och glad efter den här dagen! 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0