sorgligt adjö.

Idag åker syster Lotta tillbaka till Uppsala efter hela sommaren hemma. Det är sorgligt tycker jag! Det kommer bli så tomt att hälsa på i Ornunga när alla är i sina skolor. Då blir det mest Gerda, mamma och jag. Det är iförsig ganska lugnt och skönt, men det är också bra med många par armar när man har Gerda med sig! Det är fasligt dumt att både Maja och Lotta bosatt sig så långt bort. Jag skulle vilja ha alla familjemedlemmar inom gångavstånd, det är både praktiskt och trevligt. Precis som i Bullerbyn, typ ungefär.
 
 
 
Alla mina systrar! Maja tycker hon ser efterbliven (vilket ord!) på den här bilden, jag tycker hon enbart ser söt o och rar ut!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0