tre månader.

 
'
 
Häromdagen blev Gerda tre månader! Det är galet att tiden går så snabbt och konstigt att hon bara funnits så kort tid. Just nu tycker jag det är jätteroligt att vara mor till Gerda, tre månader känns som en rolig tid! Det händer något nytt hela tiden. Igår skrattade hon högt första gången (japp, jag var jätteskojig) och hon var börjat greppa efter saker hon vill ha. Vad är månlandningen jämfört med detta? Pfft, löjligt. 
 
Hon är fortfarande en himla lätt bebis. Sover gott dag och natt och är bara missnöjd när hon vill äta eller sova. Jag får göra det mesta jag vill göra under en dag, speciellt nu när M har semester också. Jag har inte så höga krav vad jag vill göra under en dag, bara gå promenad, äta middag och gärna dricka kaffe också. För det mesta kan jag göra allt detta! Jag har till och med kunnat måla på huset en hel del!
 
Såklart är Gerda världens gosigaste barn! På söndag åker vi på våran första semester ihop, det blir skojigt! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0